07 April 2012

Pom pom maker

Assalamualaikum,



Seperti yang aku bagitahu sebelum ni, aku beli pom pom maker ni di Crochet is Fun. Click here

Aku terus buat pom pom ni pada malam aku dapat parcel. Memang syok la buat. Bagi aku part yang mencabar bila nak ikat pom pom ni. Part ni memerlukan kesabaran dan kecekapan. Yer la kalau pom pom maker ni terbuka dari benang tu tak ke haru.

Ini gambar pom pom yang telah aku buat.


Cute jer pom pom ni kan?

Lepas ni rasa nak buat banyak-banyak pula pom pom ni.
Jadi, kalau sesiapa nak buat pom pom, sila la beli pom pom maker di Crochet is Fun.

Waalaikumsalam.

Sekian,
мÄℓyⓐÑáħ http://www.cutecoregifs.com/gifs/Japancore/1588.gif

8 comments:

amani said...

hehe dah berjaya buat pom pom ye..tahniah~!!

tq ye sudi beli dari saya..jemput dtg lagi:-)

Malyanah Zahari said...

A'a.. Terima kasih..
Insya-ALLAH.. ^^

mib said...

AS SALAAM ALAIKUM,
very cute MASHAALLAH. you can visit/join me at ALHUMDULILLAH-ana-Muslim.blogspot.com.

Mimieesyeerro said...

hye . arytu ade tanye kan . cmne life kat kml . hee . okay je . saya budak akaun kat sana . sumber air ? err. awal masuk ary tu mmg ade gangguan air laa jugak . tapy tape . sekali tade air bukan effect over all matrik . i mean , blok korang tade air . msih boleh mandi kat blok sebelah . pertengahan sem mmg tade pape masalah . nak dekat balik tu , 2 blok tade air . tapy tape , pegi je . tu dugaan menimba ilmu :) GOOD LUCK yee :)

Malyanah Zahari said...
This comment has been removed by the author.
Malyanah Zahari said...

Mimieesyeerro: Hye.. Thanks yer.. Hihi.. Owh.. Mcm tu ek.. Lega sikit bila Mimieesyeerro bgtahu.. Ingatkan effect 1 Matriks.. :-p..

lilyflowers said...

Cantik nian ye ....^_^

Malyanah Zahari said...

@liliflowers

Terima kasih ya.. hihi